HeyGirlPandan

Alla inlägg under december 2010

Av HeyGirlPandan! - 31 december 2010 17:00

Jaa! Ni såg rubriken


GOTT NYTT ÅR!


säg hejdå 2010

och hej till 2011 ;D

Av HeyGirlPandan! - 29 december 2010 20:55

Hejhej på er alla läsare!

Har inte ni sett det senaste ?

Kamaria är i Djungel Grottan och väntar..

Hon säger att man tydligen kan spå med bly ?

Det låter lite konstigt men nåja.

  

Jag tänkte hjälpa er lite på traven !   

Alltså säga vart sakerna ligger..   

Först så behöver Kamaria en sked!

Och den ligger i Brunos Resturang såklart :)

Sen så behöver Kamaria en skål!

Och den ligger i skönhetssalongen :)

Sen så behöver hon magisk bly!

Och den hittar du i biblioteket :)


Sen så fick jag en hästsko och skulle gå till Manny och fråga hur det gick med Nyårsfyrverkerierna!

Nu ska jag inte hjälpa er mer !

Det blir nog lite tråkigt va ? ;)


____________________________________

Kommer kanske inte kunna blogga under helgen, eftersom det är nyår.

Jag är inte hemma då! <3

Men vi får se :D

Och juste en annan sak till!

Jag ska lägga in andras bloggar på min blogg,

så kommentera om du vill bli med där! :)


Mvph,

HeyGirl <3

Av HeyGirlPandan! - 28 december 2010 17:16

Hejhej, jag har inget annat att göra så det är lika bra att jag slänger in ett inlägg !

Idag så har jag varit på LEK&BUS LANDET med min bästa vän!<3

Vi hade det jätte kul där, det är ganska kul att bli liten igen !

Haha, men när vi skulle rutchkana(stavning?) så fick jag ett sår, för att jag hade korta strumpor. så jag tror jag har bränt mig eller något!

Inte skönt   

Men nu så ska jag kolla runt lite och ska snart tvätta   

TRÅKIGT! 

LÄNGTAR TILLS PÅ TORSDAG! (L)

Mvph, 

HeyGirl!

Av HeyGirlPandan! - 28 december 2010 07:44

Hejhej på er alla söta bloggläsare! (:

Klockan är bara 07:45 när jag börja skriva det här så.. :P

haha, aja (:

Jag tänkte först skriva lite om vad som händer i panfu & sen så ska jag skriva om lite annat.. (A)

Idag så funkar Level-boostern och jag glömde bort att jag hade tagit kort & sen så kopierar jag annat...   


Sen under dom senaste dagarna så har jag inte gjort så mycket, förutom att på julafton så var vi hemma hos farfar och farmor och bara tog det lungt och hade det mysigt. sen i söndags tror jag att det var ?? så gick jag på stan!

Och igår så var jag i marieberg med alla mina 5 syskon! =)


Och vet ni vad jag ska göra idag ? :D

Jag ska till LEK&BUS LANDET med min bästa vän! (L)

haha, det är skönt att vara liten igen! :)

hohohoho, sen efter det så ska jag nog inte göra så mycket tror jag ?!

Eller jo, sen när jag kommer hem så måste jag städa & tvätta kläder..   

Orkar inte! Haha, nej men måste eftersom på onsdag så ska vi packa & sen på torsdag så åker viii! (Y)

Jag säger vart vi är/var när jag bloggar igen! :) (L)


Och nu till annat :

Bloggstafetten, det är tydligen bara 2 st som har röstat ? 

en på Emmy_10 och en på Rebecca10, så liksom..

Ni får ju passa på och rösta! 'y)

Men nu måste jag äta frukost! (Y)

Mvph,

HeyGirl <3



ÄLSKA eller HATA! ;$

Hejdå buss & ge mig en puss ;)<3

Av HeyGirlPandan! - 23 december 2010 22:04

Hejhej! =)

Åååhhh, i morgon är det julaftooooon!

GUD vad jag längtaaar, vill öppna paketen! (L)


Hihi, iallafall!

Idag så funkar level-boostern..

Kanske lite sent men ändå...   

  

Hmm, jag har inte så mycket att skriva! <3

Men, i morgon så ska vi åka hem till farfar och farmor och äta julbord där och sånt =)

Senare på kvällen så åker vi hem och öppnar julklappar, fikar och tar det lungt och mysar.. :D

Hihi, men iallafall! (:

GOD JUL PÅ ER ALLA! ♥

Mvph,

HeyGirl <3

Av HeyGirlPandan! - 22 december 2010 15:49

Hej på er alla pandor! :)

Idag hade vi julavslutning i skolan och gud vad skönt det är att ha jullov! :D

Haha, iallafall.. (:

Bara en halv termin kvar, sen så börjar man i 7an! :o

Iallafall, nästa alla dagar är planerade fram över så vi får se om det finns NÅGON chans att jag bloggar!

Hmm, iallafall. I morgon kommer jag inte kunna blogga, inte på fredag heller! Eftersom det är då det är julafton!   

Hihihi men iallafall nu måste jag tyvärr gå!

Ska ringa på min kompis, ska fråga om hon vill gå ut :D <3

Mvph,

HeyGirl <3

Av HeyGirlPandan! - 21 december 2010 18:47

Hejhej!

Jag är sååååå ledsen att jag inte har skrivit något på JÄTTE länge!

Har haft fullt upp och kommer ha det fram tills nyår!

Vi får se om jag bloggar nånting under den här veckan och nästa..

Iallafall, det blev 2 st som är med i min blogg staffet!

Grattis Emmy_10 och Rebecca10 :D


Emmy_10 blogg :

Hon har en jätte fin header som jag blev inspererad över, och hon skriver om sin vardag och vad som händer i Panfu. Hon har inga stavfel, och hon är en underbar vän i Panfu! Och när hon skriver saker på bloggen så skriver hon det med känsla! Jag tycker ni absolut borde kika in på hennes blogg och bli en av hennes läsare! :)


Rebecca10 blogg :

Hon har också en jätte fin header, och hon får alltid nya ideér hur det ska se ut!

Och såklart så skriver hon vad som händer i Panfu och om det är speciella dagar osv. Hon har inga stavfel, och hon är absolut jätte duktig på design och så. Jag tycker ni borde kika in här också! :)


Jag personligen tycker båda bloggarna är jätte bra, men det är svårt att välja någon. Men jag vet inte om jag ska rösta eller inte, vi får se! Så det är för det mesta ni läsare som kommer att få bestämma vilken blogg ni tycker är bäst!


Och självklart så får Emmy_10 och Rebecca10 rösta på er själva eller på varandra, det är helt upp till er! :)

 

Och priserna blir :

• En interjuv!

• En bild!

 

Ha det bra och lycka till! :D

Mvph,

HeyGirl ♥

Av HeyGirlPandan! - 15 december 2010 16:44

Hejhej på er alla roliga pandor! C:

Har inte ni sett det nya i Panfu ?

SNÖN HAR KOMMIT TILL PANFU! :D

Och så var det eeeen sak till....

Vi har en annan design på våran panda nu så bli inte chockade när ni ser det.. :)

Eller ja, alla pandor har en ny design på sin panda! :D

Kolla, så här ser kartan ut!

  

Och jag gick runt till alla platser, och guuud så fint det är!

Det är is på vattnet i hamnen & i poolen så är det stora isbitar!

Jag tror jag har blivit kär ♥!

I snön alltså, det är så otroligt fint asså! :D

Och det här är designen på pandan!

  

Jag kan lätt erkänna att jag blev ganska chockad och började fnissa lite grann..

Men ändå så vart det jätte sött! :)

Hihi, ha det så bra nu! :D

_____________________________________

Idag är det sista chansen att anmäla sig till bloggstafetten!

Klicka HÄR om du vill få chansen att vara med & vinna :)

I morgon sätter jag dit en omröstning på dom olika bloggarna!

Och jag kommer att skicka en kommentar till er som kommer med & självklart så får ni rösta på er själva om ni vill! :)


Mvph,

HeyGirl <3


Min presentation!!


I den här bloggen så kommer jag att skriva om vad som händer i Panfu och sånna roliga saker! :)
Ha det bäst //Heygirl ♥

Panfu ♥

Omröstning ♥

Vilken blogg är bäst ? :)
 Emmy_10's blogg!
 Rebecca10's blogg!

Fråga mig en fråga ;)

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards