HeyGirlPandan

Direktlänk till inlägg 22 december 2010

JULLOV!

Av HeyGirlPandan! - 22 december 2010 15:49

Hej på er alla pandor! :)

Idag hade vi julavslutning i skolan och gud vad skönt det är att ha jullov! :D

Haha, iallafall.. (:

Bara en halv termin kvar, sen så börjar man i 7an! :o

Iallafall, nästa alla dagar är planerade fram över så vi får se om det finns NÅGON chans att jag bloggar!

Hmm, iallafall. I morgon kommer jag inte kunna blogga, inte på fredag heller! Eftersom det är då det är julafton!   

Hihihi men iallafall nu måste jag tyvärr gå!

Ska ringa på min kompis, ska fråga om hon vill gå ut :D <3

Mvph,

HeyGirl <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av HeyGirlPandan! - 11 februari 2011 09:43


hejhej! jag är SÅÅÅ ledsen att jag inte har skrivit något och uppdaterat er någonting om Panfu! Det är så mycket som har hänt! En bebis-jätte har kommit till Panfu. Han heter Gullivan något sånt.. Ni måste hjälpa honom med hans " hemliga " p...

Av HeyGirlPandan! - 22 januari 2011 18:43

hejhej, och jaa. längeseen jag blogga här :o har ju en annan blogg :) hihi, och dessutom så är jag väldigt mycket inne på bdb & fb så att jag glömmer bort att blogga här, haha :) hoppas ni nt är sura på mig! :( vem försöker jag skoja med..? i...

Av HeyGirlPandan! - 9 januari 2011 11:24

hejhej, jag vet.. jag sa att jag nt skulle blogga på ett tag eller något, så sorreyy om jag gör er besvikna nu...   men till er som blev glad att jag bloggade idag, HEJ! :D idag har jag inte gjort så mycket faktiskt! (: har bara suttit fram...

Av HeyGirlPandan! - 8 januari 2011 18:50

Hejhej! :) Ja ni ser rubriken, den nya terassen har kommit! Ni borde gå dit, och jag måste bara säga er. Jag blev chockad när jag såg det först, men på ett bra sätt! Jag hade aldrig trott att det skulle se ut så som det ser ut nu    Hehe, n...

Av HeyGirlPandan! - 6 januari 2011 18:08

hejhej, ja hejhej :) har varit inne på Panfu typ hela dagen, är även inne nu och är med HjertaPanfu och Jjoelstjej. Vi pratar bara lite grann, jag och HjertaPanfu såg Jjoelstjej så vi gick dit för att prata lite och va lite snälla och så. Både...

Min presentation!!


I den här bloggen så kommer jag att skriva om vad som händer i Panfu och sånna roliga saker! :)
Ha det bäst //Heygirl ♥

Panfu ♥

Omröstning ♥

Vilken blogg är bäst ? :)
 Emmy_10's blogg!
 Rebecca10's blogg!

Fråga mig en fråga ;)

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards