HeyGirlPandan

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Dreammountain!

Av HeyGirlPandan! - 7 oktober 2010 21:26

Hejhej! Som jag sa igår, jag loggade in idag kvart i 7 i Dreammountain. Dagens bloggandet blev väldigt sent märker jag.. Klockan halv 10 på kvällen ;o haha ! Men nu är det så här att jag börjar bli lite nervös. Det är några som läser min blogg, men kan inte ni kommentera och säga vad ni tycker ? Jag skulle bli glad om ni gjorde det för då vet jag vad jag ska ändra på och inte ändra på.

Men det är erat val, men hoppas ni gör det.. Och om ni inte har kollat in Panfu Bloggen, gå och gör det! Där kan ni rösta på vilken blogg som e bäst, jag är inte med men jag har röstat, så här ser den ut om ni vill rösta, det e bara att bläddra tills ni ser den här :

  

Hehe, nu vet ni i alla fall.. Kom på det nyss, haha :)

Men, just nu så är jag med Jjoelstjej i min trädkoja.. Hon väntar på att jag ska blogga klart, haha vi är med varandra i verkligheten.. :D Därför.. ;) Men här är en cooool bild på oss i Stan :

   Haha, visst är vi söta ? ;)

Nä, nu får det räcka med dagens bloggandet, och som jag sa förut. Jag HOPPAS att ni kommer att kommentera & säga vad ni tycker, det hjälper..


Panfu Kramar / HeyGirl ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av HeyGirlPandan! - 11 februari 2011 09:43


hejhej! jag är SÅÅÅ ledsen att jag inte har skrivit något och uppdaterat er någonting om Panfu! Det är så mycket som har hänt! En bebis-jätte har kommit till Panfu. Han heter Gullivan något sånt.. Ni måste hjälpa honom med hans " hemliga " p...

Av HeyGirlPandan! - 22 januari 2011 18:43

hejhej, och jaa. längeseen jag blogga här :o har ju en annan blogg :) hihi, och dessutom så är jag väldigt mycket inne på bdb & fb så att jag glömmer bort att blogga här, haha :) hoppas ni nt är sura på mig! :( vem försöker jag skoja med..? i...

Av HeyGirlPandan! - 9 januari 2011 11:24

hejhej, jag vet.. jag sa att jag nt skulle blogga på ett tag eller något, så sorreyy om jag gör er besvikna nu...   men till er som blev glad att jag bloggade idag, HEJ! :D idag har jag inte gjort så mycket faktiskt! (: har bara suttit fram...

Av HeyGirlPandan! - 8 januari 2011 18:50

Hejhej! :) Ja ni ser rubriken, den nya terassen har kommit! Ni borde gå dit, och jag måste bara säga er. Jag blev chockad när jag såg det först, men på ett bra sätt! Jag hade aldrig trott att det skulle se ut så som det ser ut nu    Hehe, n...

Av HeyGirlPandan! - 6 januari 2011 18:08

hejhej, ja hejhej :) har varit inne på Panfu typ hela dagen, är även inne nu och är med HjertaPanfu och Jjoelstjej. Vi pratar bara lite grann, jag och HjertaPanfu såg Jjoelstjej så vi gick dit för att prata lite och va lite snälla och så. Både...

Min presentation!!


I den här bloggen så kommer jag att skriva om vad som händer i Panfu och sånna roliga saker! :)
Ha det bäst //Heygirl ♥

Panfu ♥

Omröstning ♥

Vilken blogg är bäst ? :)
 Emmy_10's blogg!
 Rebecca10's blogg!

Fråga mig en fråga ;)

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards